ČASTÉ DOTAZY
• Vše pro vaše pohodlí •
Solidní komunikace a vystupování, časová flexibilita a spokojenost zákazníka je naší prioritou.
Je firma TEPLO-CHLAD pro mě zajímavá?
Samozřejmě, mohu to hodnotit ze spokojenosti zákazníků, kteří s touto firmou již spolupracovali, viz. reference
Jakou mohu očekávat cenu za služby?
Firma garantuje ve srovnatelných produktech a službách cenu na spodním okraji cenového rozptylu. Prioritou je servis a spokojenost zákazníka.
Jak jsem na tom se zárukou a pozáručním servisem?
Záruka se poskytuje dle konkrétního výrobku a výrobce v rozmezí 2-7 let, pozáruční servis je samozřejmostí, pokud se jedná o námi dodané výrobky a služby. Jsme schopni po dohodě servisovat i výrobky jiných firem.
Jak je účtována a realizována doprava?
Pokud se jedná pouze o dodávku zboží, tak je cena a způsob dopravy definován přímo v E-shopu, nebo v nabídce, jedná se většinou o externí firmu. Pokud je realizována montáž našich produktů, tak je vždy doprava definována a zakalkulována do cenové nabídky. U větších celků je doprava v ceně, což je také zmíněno v nabídce. Tato doprava je obvykle v naší režii.
Jak rychle jsme schopni zakázku zrealizovat?
Víme, že rychlost a flexibilita je pro vás zásadní. Proto realizaci zakázek na maximum uzpůsobujeme ku vaši spokojenosti.